sobota, września 08, 2007

WRZEŚNIOWE BLOGI – 2007r.

_________________________________________________

Na początku, radośnie bardzo! oznajmiam, że mimo krótkiego istnienia, liczba odwiedzin na wszystkich blogach do kupy, przekroczyła we wrześniu 21 tysięcy!!!

To już jest jakaś pełnia, no nie?...

Fajnie! (Mam nadzieję, że nie tylko zaglądacie, ale także czytacie... )
Szczególnie jestem zbudowana faktem, że zaledwie kilka moich wierszy na Poezja prozaiczna przeczytało prawie 700 osób! Na pewno nie sprzedałabym siedmiuset tomików wierszy, nawet w ciągu kilku lat - czyli internet jest najlepszą więzią pomiędzy ludźmi.

Przy okazji dziękuję serdecznie za ciepłe listy, szczególnie w tegoroczną zimę się przydały. (Rzeczywiście nie dostałam żadnego listu niemiłego, może dlatego, że odbijają się na nich adresy mailowe?)

Od 1 września wiosna, choć tegoroczna w Australii kaprysi. Jednego dnia słońce da popalić, a drugiego pada, siąpi i zacina zimny wiatr. Na szczęście australijskiej przyrodzie to nie przeszkadza - jest nie do zdarcia! Kwiaty kwitną, krzaki kwitną i drzewa kwitną... W naszym ogródku także krzak polskiego jaśminu zaczyna wypuszczać pierwsze liście, a wisteria ma już kilkadziesiąt winogronowatych kwiatów.

Na blogach sporo nowości, musiałam się zmobilizować, choć akurat mam okres oglądania filmów (u mnie wszystko leci seriami: jeśli oglądam filmy, to po kilka dziennie, jeśli czytam, to przynajmniej jedna książka na dzień, jak piszę to tylko piszę, jak grałam, to po osiem godzin non stop itp...) No... ale zmobilizowałam się (choć jestem pacyfistką ) i są nowe rzeczy na blogach.

Odpowiadam tym, którzy narzekają, że nieczęsto wbijam nowości: Blogowisko nie jest gazetą codzienną ani nawet tygodniówką. Tylko na niektórych blogach (polonijnych) są felietony gościnne, przeważnie muszę pisać sama, nie mówiąc o przerabianiu fotografii i wbijaniu tego wszystkiego na serwer! A przecież jeszcze muszę mieć czas, żeby żyć!
Najlepiej zaprenumerować. Natomiast postaram się (ojejej!...) na tej stronie co miesiąc zamieszczać informacje, (bo bywa, że wbijam coś nowego, a nie informuję!...).

(Zauważcie, że zegar z orłem - na czasie...)

Aktualnie znajduje się:

Apele: Nadal o World Vision i WSPA, ale niedługo ciekawy wywiad o RSPCA...

Do góry nogami w Australii: Niestety, tam tylko samolot do Australii, nie lubię pracować na onecie, przepraszam...

Felietony: Samobójczy rasizm – felieton dla antyrasistów...

Fotogaleria: Sprawozdanie z premiery sztuki „Party” A.M.Grońskiego, w teatrze Fantazja.

Fotogaleria 2: Polskie klimaty złapane przez Janusza Iwanusa. W archiwum sierpnia 07: Krzysztof Małek na Konkursie Chopinowskim w Warszawie, 2006.

Humor polonijny: Już dołożyłam coś nowego...

Ogłoszenia i wydarzenia polonijne: Przyznanie nagród za działalność społeczną: Złote Orły 2007. List otwarty Janusza Nawrockiego w sprawie obchodów 170-lecia polskiej obecności w NPW. (Zapraszamy do dyskusji.)

Poezja: Szczyt poezji – który zdobyła niegdysiejsza nasza kotka Tamara.

Polonia: 170-lecie polskiej obecności w NPW – bardzo ważna impreza! (Janusz Nawrocki) W archiwum (sierpień 07) moja recenzja sztuki „Party”(ta sama, co w Expressie Wieczornym).

Raptularz: Ostatni dzień sierpnia 65r w sopockim Non stopie. Kilka słow o Plejadanach i link do aktualnego filmiku z UFO!!!

Wywiady: b.z. – jestem leniwa!...( Za dużo przepisywania, ale...)

Audycja Eli Celejewskiej w radiu 2000fm: Z dnia 15 września 07

New sound w naszym radiu, rozdanie nagród Złote Orły, 3 bolesne wrześniowe rocznice, wywiad z prawnikiem, profesorem i filmowcem niezależnym Mateuszem Drobą, zmarł L. Pavarotti, rozmowa w studio - co nowego w Polsce? "Sejm" - Steffena Mollera, 1 częśc naszego nowego serialu - o pracy w RSPCA opowiada Selma Celejewska, piosenka z dedykacją.
Moje audycje, dostępne przez kilka tygodni na Blogowisku,
wbija na internet Janusz Iwanus – piękne dzięki!
_____________________________________________________

Radio 2000fm: Kto otrzymał nagrodę Złotego Orła? Sprawozdania dźwiękowego wysłuchajcie w sobotę 15 września. Obchody 170-lecia polskiej obecności w NPW (Janusz Nawrocki), w archiwum sierpnia 07: felieton Marka Baterowicza „Biegun nie jest już sam" i wywiad z Januszem Nawrockim.

Fotogaleria radia: Byliśmy w Chinach! – sprawozdanie fotograficzne koordynatorki Beaty Rumianek.

Sylwetki pracowników radia 2000FM: b.z. bo nieobecni są leniwi, ale cdn! (Już ja z nich wycisnę...)

Na stronach radia, zwykle leci audycja aktualna. Klik! I możesz słuchać, jednocześnie - bez problemu poruszając się po całym Blogowisku, czy jakiejkolwiek innej stronie z internetu.

Audycje radiowe na tych stronach wbija na internet najmłodszy pracownik radia 2000fm - Bartek Dziubiński.
______________________________________________________

Tu, niżej, kilka fotografii z Polski znad Bałtyku, tegorocznych, które właśnie przywiózł Janusz Iwanus.














___________________________________________