sobota, września 06, 2008

Wiosna 08... Przeplata, trochę deszczu, trochę słońca

_____________________________________________

Jeszcze wczoraj była piękna, ciepła, sucha noc, a dziś - 14 wrzesnia w niedzielę, znowu leje.... (Jakie ładne zdjęcie zrobiłam, co?...)
_________________________________________________

Ostatnio słońce już świeci...


Sosna nasza, palma sąsiada - kochają się...

____________________________________________________
Filmik z aparatu: kocia synchronizacja, w deszczowy dzień...




________________________________________________

Pierwszego września zaczęła się w Australii wiosna. Ale zmiana pogody jak narazie jest niezauważalna... U nas, pory roku niewiele się różnią, trzeba mieszkać w głębi kontynentu, żeby zarejestrować większe zmiany. Większość roślin jest cały rok zielona. Inne już zaczynają wypuszczać pąki, kwitną kwiaty w ogródkach. Niestety, po kilku ciepłych dniach znowu ...pada!... Wobec czego całkiem niżej zamieszczam deszczowe fotki.

Morfeusz - człowiek wie co robi, w taką pogodę siedzi się na szafie!

Batman proponuje jeszcze lepsze spędzenie czasu, kiedy pada...

W końcu roku, w Sydney organizujemy koncert piosenek Krzysztofa Klenczona...

(Mam nadzieję, że ten zegarek jest wodoszczelny...)

Co na Blogowisku:

Apele: Nie pozwólmy na okrucieństwo wobec zwierząt, Fundacja mam marzenie, Apel do organizacji polonijnych - kto pomoże finansowo, polskim dzieciom chorym na MPS?

Do góry nogami w Australii: Uff, jakoś nie chce mi się wchodzić na onetblog - sorrrki! Wciąż tam dla mnie "do góry nogami", w związku z tym zostało po staremu - samolot do Australii.

Felietony: Jeszcze "Czy mamy prawo nie wiedzieć?" czyli Lilya 4ever. Niedługo UFO. Problemy z komputerem, a potem tyyyyyle zajęć i nie ma czasu na przepisanie choćby wygłoszonego w radiu felietonu!...

Fotogaleria: 64 fotografie z podróży sentymentalnej legendarnego twórcy polskiego big beatu - Franciszka Walickiego do Wilna.

Fotogaleria 2: Asia Łunarzewska ze "Zbuntowanym Aniołem" w Szczytnie, w ostatnim archiwum: zdjęcia Krzysztofa Klenczona ze zbiorów przyjaciół.

Humor: wiosenny wrzut polonijnych zmyłek...

Moje fotki: No... teraz ja Wam dam!... Kupiłam sobie digital aparat i nic nie robię tylko fotografuję!... Więc aktualnie: zachody w Daceyville, w ostatnim archiwum wiosna w Daceyville. W przedostatnim: zapraszam do naszego domeczku Baby Jagi. Nawet czarny kot jest! Ha!...

Ogłoszenia: wiosenne sprawy (czy tylko?... chyba nie tylko...).

Poezja: "Drogi "- wiersz i najnowszy filmik na YouTube oraz moje fotki ...najbliższych mi obecnie dróg, w przedostatnim archiwum: "Przyszła jesień". (Przewrotnie wbiłam na wiosnę - bo mam jesienny nastrój, a także zrobiłam filmik z tego, wcześniej nagranego przez Martę Kieć-Gubałę, wiersza. Są też przepiękne jesienne fotki Jerzego Bielasa z Polski. )

Polonia: III nagroda dla Asi Łunarzewskiej na Festiwalu Piosenek im. Krzysztofa Klenczona w Szczytnie! W ostatnim archiwum: wizyta kanoniczna ks. Generała Tomasza Sielickiego, Akademia Trzeciomajowa w Ashfield, Spotkanie z pisarzem Andrzejem Grabowskim w Szkole Polskiej Dzielnic Północnych i VI Turniej Tenisa Stołowego zorganizowany przez Olimpol.

Raptularz: O moim Aniele z Watykanu, Jane Eyre 2006, o Chcicy Zdzisława Smoktuły, manuskrypcie Rogera Bacona, Zazie w metro, przyjaźni i mailach oraz tajemniczości...(Usprawiedliwienie za zastój - jak w Felietonach...)

Wywiady: Krzysztof Frankowski - judoka senior, opowiada jak wygrał z reprezentantem Australii na olimpiadę!... I jest mnóstwo fotografii z wielu zawodów K. Frankowskiego.

Radio: Na stronie głównej - aktualne aktualności.Uwaga! Co tydzień informacja - co będzie w bieżącej audycji.

Fotogaleria radia: Historia jednej ...audycji. (z 13.09.08)

Sylwetki: b.z. (brak czasu i lenistwo kolesiów...)

Audycja Radia 2000FM - audycje aktualne, już wbijamy co tydzień!

Na Blogowisku: audycji Eli Ce nie będzie przez pewien czas. Szukam dobrego servera i wtedy obiecuję nie tylko audycje... (Może mi ktoś pomoże znaleźć??? Server oczywiście...)

Ponieważ nie znoszę łazić po deszczu, zamieszczam tylko fotki robione z domu...

Jutro będzie dobry dzień...:))))) __________________________________________________